Ako sme zvýšili organickú návštevnosť webu o 1 383 %

– Zubná klinika YLUX [case study]

Bratislavská zubná klinika YLUX pôsobí na Slovensku už viac ako 20 rokov a zameriava sa na poskytovanie nadštandardných stomatologických služieb. Investuje do moderných technológií, kvalitných materiálov a inovatívnych postupov. Spoluprácu s našou SEO agentúrou Increaseo nadviazala klinika YLUX preto, aby sme spoločne posunuli ich kvalitu na tú najvyššiu úroveň. 

Stanovené ciele a implementácia SEO stratégie

Naša spolupráca odštartovala v apríli 2023 s jasným cieľom – priniesť viac návštevníkov na webovú stránku ylux.sk a celkovo zvýšiť povedomie o tejto zubnej klinike, aby mohla vyčariť úsmevy na tvárach ďalších spokojných klientov.

Obrázok: Znázornenie stratégie, ktorú sme stanovili

Na dosiahnutie nášho cieľa sme implementovali komplexnú SEO stratégiu, ktorá prebiehala v týchto krokoch:

  1. Analýza kľúčových slov: Našu spoluprácu sme začali dôkladnou analýzou relevantných kľúčových slov. To nám umožnilo identifikovať silné a slabé stránky webu a objaviť najväčšie príležitosti na zlepšenie jeho obsahu.
  1. On-page SEO: Aby sme dosiahli vyššiu návštevnosť stránky a zvýšili jej atraktivitu pre vyhľadávače, navrhli sme spôsoby, ako vhodne zakomponovať kľúčové slová na web ylux.sk. Vykonali sme tieto úpravy:
  • Už existujúce podstránky sme optimalizovali prepracovaním a doplnením ich obsahu, ale aj implementáciou nových meta dát s cieľom efektívnejšie využiť kľúčové slová.
  • Vytvorili sme tiež nové podstránky na služby poskytované klinikou, do ktorých sme zapracovali kľúčové slová tak, aby sa stránky začali zobrazovať vo vyhľadávači Google na vysokých pozíciách.
  • Uverejnili sme nové články na jednotlivé kľúčové slová zahŕňajúce efektívne titulky, meta popisy, podnadpisy a iné texty, aby splnili naše ciele.
  1. Linkbuilding: Na základe vopred premyslenej Linkbuilding stratégie sme sa zamerali aj na budovanie kvalitných spätných odkazov. Tie zlepšili relevantnosť a dôveryhodnosť stránky a jej pozíciu vo výsledkoch vyhľadávania.
  1. Kontrola a monitorovanie výsledkov: Implementáciou SEO stratégie naša práca nekončí. Pravidelne monitorujeme dosiahnuté výsledky a analyzujeme získané dáta. Vďaka nim vieme flexibilne upravovať stratégiu, čím dosiahneme najlepšie možné výsledky.

Výsledky správne nastavenej stratégie

Po implementácii cielenej SEO stratégie sme zaznamenali významné zlepšenia v organickej výkonnosti klienta. Na posúdenie výsledkov sa budeme odvolávať na verejne dostupné dáta z marketingového nástroja Ahrefs:

  • Organická návštevnosť webu klienta sa za uplynulý rok zvýšila z pôvodných 406 návštevníkov na 6 019 návštevníkov, čo predstavuje nárast až o 1 383 %.

Obrázok: Graf organickej návštevnosti webu ylux.sk podľa SEO nástroja Ahrefs

Obrázok: Zvýšenie počtu kľúčových slov webu ylux.sk zo SEO nástroja Ahrefs

Obrázok: Zvýšenie počtu kľúčových slov webu ylux.sk zo SEO nástroja Ahrefs

  • Zvýšili sme počet kľúčových slov obsiahnutých na webovej stránke kliniky YLUX, pričom ich správna a premyslená implementácia priniesla výsledky v podobe nárastu organickej návštevnosti webu.

Obrázok: Graf z nástroja Ahrefs ukazujúci nárast organickej návštevnosti webu vďaka implementácii kľúčových slov

  • Kľúčové slová, ktoré sú relevantné pre klienta, sa vďaka správnej optimalizácii umiestňujú na vyšších pozíciách vo výsledkoch vyhľadávania, čo vedie k väčšiemu množstvu kliknutí na stránku. Napríklad kľúčové slovo „zápal okostice“ privádza na web priemerne 275 ľudí za mesiac. Údaje z nástroja Ahrefs sú často podhodnotené, takže skutočná mesačná návštevnosť stránky klienta bude ešte o niečo vyššia.

Obrázok: Prehľad organických kľúčových slov webu ylux.sk zo SEO nástroja Ahrefs

Obrázok: Zvýšenie počtu kľúčových slov webu ylux.sk zo SEO nástroja Ahrefs

Obrázok: Návštevnosť podstránok s kľúčovými slovami zo SEO nástroja Ahrefs

  • Vhodne zvolená stratégia a zakomponovanie kľúčových slov do obsahu webu priniesli zvýšenú návštevnosť obsahových podstránok. Vďaka nim vzrástla atraktivita webu pre robotov vyhľadávačov a podstránky klienta zobrazujú na popredných miestach.

Obrázok: YLUX v prvej pozícii vo vyhľadávači Google po zadaní kľúčového slova

Obrázok: Hľadanosť vybraného kľúčového slova z nástroja Marketing Miner

  • Vďaka hodnotnému obsahu, ktorý sme doplnili o poctivý linkbuilding, sme pre web ylux.sk získali unikátne odkazy zo 73 kvalitných a relevantných webov. 

Obrázok: Zvýšenie počtu spätných odkazov webu ylux.sk

Zhrnutie výsledkov a budúcnosť spolupráce

Spolupráca Increaseo so zubnou klinikou YLUX priniesla významné výsledky. Pomocou starostlivo navrhnutej SEO stratégie sme dosiahli niekoľkonásobný nárast organickej návštevnosti ich webovej stránky, čím sme posilnili povedomie o klinike. Aj vďaka tomu teraz na prechádzke Bratislavou a jej okolím stretnete viac žiarivých úsmevov ako dôkaz kvalitného zubného ošetrenia. 

Každý nový pacient, ktorý našiel kliniku vďaka našej práci, je pre nás významným úspechom a zároveň srdcovou záležitosťou. Spolupráca s klinikou YLUX sa pre nás stala nielen profesionálnym partnerstvom, ale aj priateľstvom. S hrdosťou môžeme povedať, že sme súčasťou ich príbehu a tešíme sa na ďalšie spoločné úspechy. Rovnako to cíti aj majiteľ zubnej kliniky, pán Cina, ktorý naše úspechy zhrnul v tejto recenzii: